Zwemfeest 2 maart 16.00-17.30 uur

Nieuws

Zwemfeest 2 maart 16.00-17.30 uur

Zwemfeest.jpg

Thema: Disney

Er staat er een enthousiast team klaar om een spetterend zwemfeest te verzorgen voor alle kinderen met minimaal een A diploma.

Wat is een zwemfeest?
Tijdens een zwemfeest is er tijd om vrij te zwemmen en mee te doen aan leuke en uitdagende spellen/activiteiten. Elk zwemfeest heeft een thema, dit ga je terug zien in de spellen/activiteiten!

Dit keer is het thema "Disney".

Leuk om een keer je vriendje/vriendinnetje of je nichtje/neefje mee te vragen om gezellig te komen zwemmen. Tijdens het zwemfeest staat er gezellige muziek aan.

Het bijzondere van de zwemfeesten is, dat het niet alleen heel erg leuk is, maar je nu ook veel plezier gaat hebben van alle zwemlessen die je hebt gevolgd. Daarnaast is het ook goed om je zwemveiligheid op peil te houden!

Wanneer:
Zaterdag 2 maart 2024 van 16.00-17.30 uur

Wat kost een zwemfeest:
€ 9,70 per persoon (aankoop alleen mogelijk via de webshop, zie belangrijke informatie hieronder)

Toegangsbewijs:
Let op: Je aangekochte E-ticket moet worden gescand bij de receptie, dus print deze uit of laat deze vanaf je telefoon scannen.
Vanaf 10 februari kan je je toegangsbewijs (E-ticket) alleen aankopen via de webshop.
Dit i.v.m. een maximum aantal deelnemers.

Zwemfeest programma ziet er als volgt uit:

  • Het is fijn als je op tijd er bent, 10 minuten voor tijd kan je naar binnen!
  • We starten met vrij zwemmen
  • Daarna diverse spellen/activiteiten
  • We eindigen met vrij zwemmen

Geschikt voor:

  • Kinderen met minimaal een A-diploma
  • Leeftijdscategorie 5 t/m 10 jaar

Vader / Moeder of begeleider

Je vader of moeder kan tijdens het zwemfeest op het bezoekers terras komen kijken bij het zwemfeest en is er een mogelijkheid om gebruik te maken van onze horeca tijdens het zwemfeest.

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.