Prive-zwemles in de vakantie

Nieuws

Prive-zwemles in de vakantie

Zwemles kleine groep - extra.jpg

Prive zwemles in de zomervakantie

Meer individuele aandacht

Heeft jouw kind wat meer persoonlijke aandacht nodig om het zwemmen goed onder de knie te krijgen? Of kan het zich minder goed concentreren in een groep? Soms werkt privéles voor kinderen beter dan groepsles.

Maattraject
Tijdens privé-zwemles is er alle tijd en ruimte om in te spelen op wat je kind nodig heeft. Samen bekijken we wat goed en wat minder goed gaat. Met aandacht voor jouw kind in een groepje van maximaal vier kinderen werken we gericht aan verbeterpunten.

Vaardigheden en zwemplezier
Soms kan een kleine, gerichte oefening er al voor zorgen dat je kind ineens de slag te pakken krijgt. Wat het niveau ook is, we zetten in op vaardigheden en – even belangrijk – zwemplezier!

Privézwemlessen tijdens de zomervakantie 2021.
De privézwemlessen tijdens de zomervakantie worden gegeven in groepjes van maximaal 4 kinderen.

Voor wie:
- Zwemleskinderen al zwemmend in het Sportfondsenbad Delft

- Kinderen ingeschreven op de wachtlijst in het Sportfondsenbad Delft

- Minimale leeftijd van 4,5 jaar

Wanneer:
Je kiest voor een gehele week van maandag t/m vrijdag voor het tijdstip 13.00-15.00 uur.

- Week 1: maandag 19 juli t/m vrijdag 23 juli

- Week 2: maandag 26 juli t/m vrijdag 30 juli

- Week 3: maandag 2 augustus t/m 6 augustus

- Week 4: maandag 9 augustus t/m vrijdag 13 augustus

- Week 5: maandag 16 augustus t/m vrijdag 20 augustus

- Week 6: maandag 23 augustus t/m vrijdag 27 augustus

Kosten:
De leskaart voor 5 x privéles van 120 minuten bedraagt € 360,00

Diplomazwemmen:
Afhankelijk van het niveau van instromen is er een mogelijkheid tot
diplomazwemmen.

Inschrijven:
Inschrijven is mogelijk vanaf maandag 14 juni a.s.. Houd hiervoor de website in de gaten.

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.