Prive zwemles zomervakantie 2022
Binnen

Prive zwemles zomervakantie 2022

Inschrijving via de webshop vanaf zaterdag 18 juni 09.00 uur

De privézwemlessen tijdens de zomervakantie worden gegeven in groepjes van maximaal 4 kinderen.

Voor wie:
Zwemleskinderen al zwemmend in het Sportfondsenbad Delft

Niveau groen, blauw en geel
(door een beperkt aantal medewerkers tijdens deze periode is er een beperkt aanbod).

Wanneer:
Je kiest een week en je kind heeft zwemles op de volgende 3 dagen:
Maandag, dinsdag en vrijdag van 13.00-15.00 uur.

- Week 1: maandag 11 juli, dinsdag 12 juli en vrijdag 15 juli

- Week 2: maandag 18 juli, dinsdag 19 juli en vrijdag 22 juli

- Week 3: maandag 25 juli, dinsdag 26 juli en vrijdag 29 juli

- Week 4: maandag 1 augustus, dinsdag 2 augustus en vrijdag 5 augustus

- Week 5: maandag 8 augustus, dinsdag 9 augustus en vrijdag 12 augustus

- Week 6: maandag 15 augustus, dinsdag 16 augustus en vrijdag 19 augustus


Kosten:

De leskaart voor 3 x privéles van 120 minuten bedraagt € 222,00


Inschrijven:

Inschrijven is mogelijk vanaf zaterdag 18 juni a.s. vanaf 09.00 uur via de webshop.
- Log in met voornaam, achternaam en kaartnummer van het kind (zonder tussenvoegsel).
- Ga naar reserveringen.
- Ga naar het huidige niveau kleurtje waar je kind nu in zwemt.
- Vervolgens zie je de opties die worden aangeboden.
- Klik op de ‘maandag’ van de gewenste week.
Na betaling ontvang je een reserveringsbevestiging.

Deelname aan de privéles is vervolgens definitief.


Deelname:
Je ontvangt via de email een officiële bevestiging.

Mocht er geen plekje beschikbaar zijn, stuur dan een email met de volgende gegevens: Voor- en achternaam en het niveau kleurtje, zodat wij je zoon/dochter op de reservelijst kunnen plaatsen.

Wat heb je nodig?

  • Zwemkleding
  • Toegangspasje
  • Handdoek
  • Polsbandje
Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.